måndag 3 juli 2017

Åska och Cravings.

Inatt sov jag kasst. Ni vet när man sovit alldeles för mycket i helgen för att kunna somna på söndagkvällen. Vid 6.00 gick jag upp iallafall. Klockan 8.00 hade jag tid på Karolinska för behandling. Sen....
.... DÖTID i Stockholm , KLASSISKT. Jag började 11.30 och stängde förskolan. Dötiden idag bestod av Mac Donalds frukost och lite shopping. Det var en sån där dag då man längtade tills man ligger där jag ligger nu. Soffan.
Dagen var dock lugn. Sommar på förskolan är en fantastisk tid. Man får liksom njuta av vädret till max. Idag hörde vid dock åska. Jag är absolut livrädd för åska, det kan jag inte dölja. Jag fick gå in med två barn först och sen kom de andra.
Väl hemma har jag rensat lite bland kläder och böcker och njutit av mina absoluta cravings. Tacochips och tacosås. Jordgubbar och grädde. Vilken kombo va:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar