söndag 2 juli 2017

Färgglad frukost och loppis. 

Idag sov jag länge! Så skönt! Sen gick jag upp och åt en riktigt färgglad frukost. 
Det gröna är gula ekologiska ärtskott som jag sått själv. Så gott och så mycket blir det för en billig peng! Ett tips.
Sen har jag hittills ägnat dagen åt som solning och min egen loppis. Jag har så mycket saker som kan komma till bättre användning hos någon annan för en billig peng. Min familj har varit i en speciell ekonomisk situation efter bilolyckan förra året och försäkringsbolaget är lite sega. Med det som blir över kan jag även hjälpa andra i stort behov av hjälp. Tycker det är rätt kul och hålla på med sånt. Följ gärna min instaloppis : fridasegenloppis , köp och säljsidor på Facebook är också en bra grej. Idag har jag ägnat tiden åt att sälja lite begagnade barnkläder och ett element som är nytt. Tycker det är grymt att man kan köpa/byta/sälja med varandra:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar