torsdag 31 juli 2014

Bästa sommaren sen jag blev vuxen.

Jag har verkligen haft den bästa sommaren sen jag blev vuxen. Top noch!
Det har hänt häftiga grejer och den har varit så där lagom avkopplande. 

1. Nyhem. Gud gjorde så grymma grejer. Jag fick bland annat be för en tjej som blev frisk. Thanks God. 

2. Jag har haft ett grymt sommarjobb jag trivts med i fyra veckor. 

3. När jag har varit ledig så har det varit värsta bästa vädret. 

4. Jag har bakat, ätit jordgubbar, glass och grillat. 

5. Jag har hängt med min familj. Nästan alla i alla fall. Om jag hade hängt med alla så hade det givetvis varit ännu bättre. 
+ Vänner och släkt. 

6. Jag har varit på Öland. Ett paradis.


7. Jag har badat på många olika platser. Bada är bland det bästa jag vet. 



8. Idag åkte jag förbi min första skola. Tallängen ta mig tillbaka. Nostalgi. 

9. Jag ska åka på läger och jag ska få undervisa. Lite nervöst på något sätt. Tänk att få bli använd av Gud. 

10. Jag ska på bröllop. Dock gifter sig två grymma vänner på samma dag. Tråkigt. Jobbigt val. 

11. Imorgon ska jag få åka till stugan i två dagar. Ännu ett paradis och få bada i min favoritssjö. Hoppas smultronen finns kvar. 

Än är inte sommaren slut och minsta lilla önskning som att få bada i en speciell sjö är infriad. Tänk vad bra jag har det! 

Min bön är nu att fler människor ska få uppleva en sådan sommar nästa år som jag haft nu. Tack för att jag fick uppleva dig sommar och tack för att du inte försvinner än. Energin jag fått ska jag använda till bra grejer. I promise! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar