lördag 15 november 2014

SMARTA JULKLAPPAR!

Är du liksom jag? 
Kan du känna på dig så fort du går in i en affär att du inte kommer hitta något och går ut lika fort igen? Eller är du helt tvärtom? 

Jag är inte överförtjust i att gå i affärer. Vi åkte med jobbet till Ullared vilket blev en rolig gemenskapsdag. Där hittade jag faktiskt de första julklapparna. Att vara ute i god tid älskar jag så att man slipper julhysterin. Den bästa julen för mig är när det är lugnt! På Ullared köpte jag faktiskt en Smoothie maskin där man kan dricka direkt ur själva flaskan man mixar i. Perfekt julklapp skulle jag säga. 

Till 3 av mina syskonbarn ger jag inga julklappar. Varje jul och födelsedag lägger jag istället undan lite pengar och när vi sparat tillräckligt mycket gör vi något kul tillsammans! Ett mycket smart tips. Det spar mycket tankeverksamhet.

Mitt sista tips när det gäller julklappar är att köpa dina julklappar av mig så slipper du gå i affären om du inte gillar det! Jag säljer parfymer, tandkräm, Aloe Vera produkter, Smink, smycken mm. Produkterna är både för han och hon. Bra produkter till bra priser. Hojta om du vill titta i katalogerna. Tänkte bara ge dig en glimt av mina favoriter: 
Parfymen för han: 
Marcus Schenkenberg

Parfymen för hon: 
Heart and Soul 

(Detta är bara provparfymerna, finns i vanliga parfymflaskor)
Detta är ett lypsyl med 40% Aloe Vera i. Mycket bra för läpparna. Även bra mot självsprickor överhuvudtaget. 
Här är två favoriter jag använder varje dag. 
Lipstick: Jag har aldrig använt mycket lypsyl. Men detta är ett lipstick Care Balm som på riktigt känns att det hjälper. För känsliga och torra läppar, innehåller Vitamin E och Cupuaqusmör. Det skimrar i lite svagt rosa. 

Mascaran: Är den bästa jag någonsin använt. Ger långa ögonfransar och håller hela dagen. 
Detta är en nagelfil som ger blanka naglar. Gillar den skarpt. 
Kanske dagens bästa tips, Aloe Vera boxen som hjälper mot typ allt. Halsont, kliande myggbett, brännskador, sår, klåda, kliande hårbotten mm. Min familj är såld. Hjälper snabbt och effektivt. Har syskonbarn som ofta blir röda runt mun och med lite Aloe Vera försvinner det på några timmar. Innehåller 79-90% Aloe Vera. En Box borde finnas i varje hushåll!

Mitt sista tips för dagen är naglacksborttagning utan aceton. Slipp massa pads och klet. Stick bara ner fingret i burken och vrid om. Vips är naglacket borta. Verkar återfettande. 

Jag har produkterna! Säg till om du vill beställa. 

Imorgon fortsätter jag på ämnet Julklappar... Är det överskattat eller underskattat? 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar