måndag 29 maj 2017

Att få hjälp! 

Vad trött jag varit idag. Det innebär att jag borde sova nu. Men måste skriva av mig lite av tacksamhet. 

Idag har solen lyst på jobbet och vi har varit ute med barnen. Idag fick jag också en nygammal kollega. 

Jag gick tidigare från jobbet för att gå på läkarbesök. De besöken har inte varit få den senaste tiden. Ibland så har jag inte fått den hjälp jag önskat. Men, idag fick jag det. Så tacksam. Idag är jag tacksam för den svenska sjukvårdens omsorg om just lilla mig. Jag har en bra bit kvar. Men, kämpa det ska jag, efter den här dagen lovar jag det ännu mer! Tufft och ibland vill man bara kräkas på papperssverige. Men, just idag fick jag lite mer energi trots tröttheten. Mer om det en annan gång! 

Med det säger jag Godnatt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar