torsdag 25 maj 2017

Ledig dag. Röd dag.

Vilken dag. Tänk att vara ledig på just denna dag. Jag vaknade av att min storasyster ringde klockan 10. Hon tyckte jag sovit länge. Själv hade hon gått upp 5.00 för att ta en promenad. Tänk va olika man kan vara. Skulle jag aldrig göra. 

Jag är hemma i Kumla hos M och P. Mamma hade gjort go frukost när jag vaknade. Sen drog vi till utebadet som öppnade idag. Syrran m.fl. var där. Jag tog mitt första dopp och simmade 1 km. Jag älskar att simma. Hur tycker du bäst om att träna? Vad ger dig mest liksom? 

Efter en härlig dag på badet har mamma och jag härligt balkonghäng och pratar om sommaren. 

Vi har ätit sommarmat och isglass. 

Vilken härlig dag och vara ledig. Kristi himmelsfärd. Vilket löfte denna dagen innebär och tänk att man får vara ledig då. Vad har ni gjort idag? 

Ha en fortsatt trevlig långhelg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar