tisdag 30 maj 2017

En stulen mobil. 

Inatt hade jag en mardröm enligt mig. Jag glömde att min mobil blev stulen. Och det var såååå skönt att vakna. Förstår ni känslan? En världslig sak kan man ju tycka. Men det hade varit så extremt jobbigt om det hade varit en verklighet just nu. To much av sånt nu! Ja, för jag är faktiskt beroende av telefonen.. man gör ju typ alla ärenden via telefonen. Kanske denna drömmen var anledningen till att jag försov mig. 

Jag hann iallafall med bussen till jobbet. Idag har varit en riktig innedag. Det har regnat. Men det är ju bra.. det torra markerna tycks behöva vatten. Och nej du som jobbar på förskola, vi är inte inne varje gång det regnar. Men, just idag var vi det! 

Denna bild tog jag lite senare idag: 


Efter jobbet hämtade jag upp tre av syskonbarnen. Lite nervös att åka tunnelbana med 3 barn själv. Men, det gick exakt hur bra som helst. Och vad vi lekt sen då. Jag måste berätta att jag ser basket tendenser hos dem vilket betyder en stolt faster.

Vid 19:30 kom jag hem och nu är jag trött. Men, vad mycket energi jag samtidigt fått. 

Känns spännande att ha börjat blogga igen. Vad vill ni läsa mer om? Imorgon ska jag på connectgrupp. Det är en grupp från kyrkan. Vi är indelade i flera smågrupper och vi träffas hemma och har knytis, pratar och ber. Mer om det får ni läsa om imorgon. 

 Avslutar med en teckning som Tyra 3 år har ritat: 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar