måndag 29 maj 2017

På tåget.

Vilken värd långhelg! Tog fyra timmar komp i fredags så jag blev ledig hela helgen. Ni kan läsa om min helg i tidigare blogginlägg. Men, det har inneburit god mat, läsning, vila, gemenskap, bad och sol. 

Igår när jag skulle boka tåg tillbaka till Stockholm fanns det givetvis inga biljetter kvar när det hade varit långhelg. Så jag bokade tills idag tidigt på morgonen. Vi var kvar i stugan extra länge och fixade, donade och firade morsdag. Vad gav ni er mamma i present? Min mamma fick ett färgglatt linne. 

På kvällen skjutsade pappa oss till Kumla och åka tillbaka till stugan. Blev en kort natt för min del. Tåget gick 6.27 och jag ska hinna och sova ikapp någon timma innan jag kommer till Stockholm och jobb.. på återseende! 

Favoritblomma:

Fikat igår:

På stationen: 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar