fredag 26 maj 2017

Goda Rum. 

Idag överraskade mamma mig med att gå ut och äta lunch på Goda Rum vid Kumla Sjöpark. Så god mat för endast 100 kr, salladsbuffé och kaffe ingick. Både jag och mamma tog fläskfilé, potatis och grönpepparsås. Kan verkligen tipsa om det stället om ni har vägarna förbi Kumla. Vackert och speciellt. Vi satt ute i solskenet och åt! 

Maten: 


Utsikten: 


Mamma:


Efter att vi ätit gick jag till badet och badade med Lukas (min systerson och hans kompisar) 


Kvällen avslutades med härlig kvällsmat hos storasyrran! Vi firade morsdag lite i förskott. Men blir firande på söndag med. 

Kommer befinna mig i stugan under helgen. Där blir det nog inte så mycket bloggande eller sociala medier (sämst teckning). Ha en toppenhelg! 

Sverige är så vackert nu (taget från bilen):




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar