måndag 25 juni 2012

Sovmorgon, Sjukgymnastik, Spöregn och Sommarjobb!!

Ska man kalla det sovmorgon eller inte?

Jag började 13.00 på sommarjobbet idag, men skulle träna hos sjukgymnasten vid 9.00. Jag skulle gå dit då min cykel fortfarande är sönder. Men, eftersom det spöregnade så tog jag bussen vilket gjorde att jag fick sova lite till. Så idag ställer jag mig till de som är tacksamma över sovmorgon och spöregn!

Jag har nu tränat hos sjukgymnasten i 5 månader och det tar sig verkligen. Så nöjd! Får se om jag kan få igång springandet denna vecka igen, har haft några veckor av ont i foten, vilket känns stabilt nu.

Väl hemma igen så hade jag en riktig lång lunch med kaffe på maten. Jag vill inte riktigt erkänna det. Men, efter en Nyhemsvecka vill man egentligen bara sova trots all ny energi. Idag var dock den första dagen på sommarjobbet, men den var på topp så att gå tillbaka dit igen 7.00 blir inga problem. Blir nog tre riktigt bra sommarjobbsveckor och förhoppningsvis extrajobb. TACKSAM.

Spöregnat har det gjort idag och bilderna visar här nedan att gummistövlar är inte alltid heller bra.
DAGENS VISDOM?.. Ja ibland är visdomarna inte så djupa.

Dags att sova... Jobb imorgon!
(ska bli lite bättre på att redigera mina inlägg, ska bara få lite tid först)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar