söndag 17 februari 2013

Fint om mig.

Igår kom min syster hit. Hon stannar hos mig till onsdag. Hon har även med sig sin son Lukas.
Han fyller 8 år på onsdag.

Igår när han pratade om ifall han inte skulle ha kompisar (det har han) , men då sa han: då skulle jag gå fram till de och säga: min moster är stor och stark och ser ut som Bullet i Gladiatorerna. (Hur ska man ta en sån kommentar?:)

Idag tittade vi på 3D på bio och filmen RöjarRalf. Ganska rolig. När vi går därifrån frågar Lukas: Finns det 3D filmer till Tv:n. Oj, jag vet inte svarar jag. Då säger han: Det visste du inte, annars vet du ju allt. Haha, söt.

Lite senare frågar han: Kan du rita? Nää svarar jag. Dåvsäger han: Alla kan rita.

Jag har 7 syskonbarn och hade kunnat skriva en bok vid det här laget. Barn ÄR kloka å söta.

Godnatt från min säng och iPhone. Kan nog ha blivit ett något felstavat inlägg. Jag är trött efter dagens äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar