fredag 2 juni 2017

Fredagsmys.

Det känns som lite av mitt mission denna vår har varit att variera mitt fredagsmys och även på vilken plats den intas. Hemma, på en picknick, nyttigt, onyttigt. Men, framförallt har det varit fredagsmys helt i min smak som har intagits av mig själv eller med andra. 

Idag kan jag dock inte ge dig något bra tips. Det har varit mycket på min att göra lista denna vecka både på jobbet och hemma. Idag slutade jag 13.30 och har varit trött sen jag kom hem och noll inspiration till matlagning. Det började med riskakor, sen ett päron och lite hallon. Men, när jag inte blev tillräckligt mätt står nu lite pommes i ugnen och jag väntar på att det ska bli klara. Så kan det också vara. Så får det också vara. 

Jag har iallafall tagit mig iväg med sopor till återvinningen och köpt blommor till världens bästa lillasyster som pluggat flitigt under våren. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar