fredag 30 juni 2017

Nyhemsveckan...

Det har snart gått en vecka sedan då Nyhemsveckan tog slut för detta år. Jag är så trött efter att ha jobbat sen dess. Nu är det äntligen helg. Men, en liten uppdatering om typ årets bästa vecka!
Att leva campingliv en vecka och lite till både ger och tar energi. Men jag skulle säga att det gav mest!
En hel vecka med massa bra möten/gudstjänster, möten med människor som jag tycker så mycket om, både släkt och vänner... det är en vecka jag inte kan starta sommaren utan.
Jag bodde i husvagn med mamma, syrran och 3 syskonbarn. Det var mitt 19:e år jag var på Nyhem. Innan har jag ingen koll mer än att jag vet att jag varit där.
Veckan bjöd på mycket sol.. ljuvligt (bad och glass).
Gudstjänsterna var grymma! Ett tips är att titta på de i efterhand på Nyhemsveckan.se. Ett ännu hetare tips: Åk dit nästa år!
Jag åkte därifrån med en ny glädje och inspiration. Jag fick se folk frälsta och fria från sjukdomar. Min Jesus är stor. Jag vågade själv utmanas och ta ett steg till i mina drömmar. Sån lycka! Glädjen över denna vecka är för stor att beskriva. Går liksom inte att beskriva det med rätt ord. Åk dit bara! Sånt Jesusfokus!Mycket folk!MidsommarFika med släkt på mammas och pappas sida!
Från och med nu kan ni fortsätta följa min blogg med spännande recept och en och en annan god och invecklad tanke. Idag har jag bjudit på sommartårta på jobbet: 
2 veckor kvar till semester!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar