fredag 11 januari 2013

Att det ska vara så svårt...

... Att vända tillbaka dygnet, hela jag vill bara sova.

Ligger och funderar på:
- Hur mycket jag rensat ur mitt rum idag, framförallt gamla papper. (Ne jag ska inte flytta, och ja jag är tillbaka i Jönköping efter jul). Ut med det gamla och in med nytt. Så är det så fort det blir nytt år.
- Hur helgen ser ut.
- Funderade varför det tog en hel dag att få tag på pappa efter att han ringt mig. Jo, han tvättade bilar i ett garage och jobbade på ett tak. Jag har en lätt tendens till oro, men nu var han hemma.
- Att FBK vann över HV71 till min stora GLÄDJE.
- Hur våren och framtiden ser ut.
- Varför endel är planeringsmänniskor och andra superspontana. Vad är du?
- Vad jag tycker om saker som jag inte vet vad jag ska tänka om.
- Att det har snöat snöflingor i stil med grovt socker.
- Att jag är tacksam över att jag inte bor i Australien. (Skogsbränder).
- Om min förkylning ska gå över snart.
- Mitt nästa träningspass.
- Hur jag ska få allt gammalt plugg gjort innan nytt kommer in.
- På Hebreerbrevet 4 jag nyss läste där jag främst fastnade i det som står om vila. Skarpa ord!

Och vilken tur att vi kan lägga allt i Guds händer, typ det jag skrev nu.

Kom igen nu Frida. Vänd tillbaka dygnet! Det är meningen att man ska vara utvilad efter ett lov:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar