måndag 14 januari 2013

Ny motivation!

Idag har jag tagit årets första träningspass efter en kraftig och låååååång förkylning.
Det känns gött även om man inte kan ta i som man vill.
Sen är det inte så långt kvar tills Kungsporten öppnar sitt nya gym. Kommer bli så fräscht enligt de bilder jag sett. För övrigt ett väldigt bra ställe att träna på. Du kan ju ta en titt på: http://www.kungsporten.com/friskvard.html och kanske bli lite inspirerad.

Idag hade jag även mentorssamtal. Jag vill bara säga att det är alltid givande. Jag var nog motiverad innan samtalet, men ännu mer efter. Jag är taggad på livet och framtiden även om den är oviss. Visst är det då fantastiskt att man kan lägga allt i Guds händer.

En annan sak som hänt idag är att Mimmi flyttat från vårt kollektiv. Det är så tomt och det kommer vara tomt till slutet av februari. Jag sitter och tänker här hela tiden vid köksbordet att snart rusar Mimmi ut och delar något från livet med mig. Men icke ska Nicke. Tur att hon finns i Göteborg ändå. Men, Mimmi du kommer vara saknad av mig här. Du Mimmi har betytt mycket för mig i olika tankar och funderingar. Tack att du bott med mig och att du finns kvar i mitt liv.

Imorgon ska jag ta en pluggdag hela dagen hemma, får se om det blir ett inspirerande blogginlägg imorgon. Tror du den engelska kurslitteraturen kan ge mig någon inspiration. Snälla säg JA!

På återseende!

1 kommentar:

  1. Du är fantastisk Frida! Livet KOMMER att fortsätta bli bättre och bättre. Övertygad, för Han har koll! <3 /M

    SvaraRadera