torsdag 13 mars 2014

En flickas dröm...

... Flickan är jag! 

Jag har faktiskt alltid drömt om att åka till Los Angeles. En del säger att Los Angeles inte alls levde upp till förväntningarna. Jag är mer än nöjd. Men, skulle vilja stanna ännu längre. 

Idag blev det sovmorgon igen. Men, inte fullt så länge. Imorgon får vi skärpa oss. 
Idag tog vi bilen till Malibu. Snacka om lyxsställe. Där hängde vi på en strand:
Efter stranden tog vi en tur i bergen, såå vackert:
Mitt bland bergen låg tacobell. Sååå gott!! (Vi har faktiskt ätit där två gånger idag).

Här är vi på väg till Staples center för att gå på NBA match.
Framme.
2 gången på en NBA match. Men, för alltid en basketflickas dröm. Hemmalaget vann vilket var väldigt kul. Snygga poäng, mycket skrik.. Arenan rymmer 18000 pers och det känns som du är med i en film. 

Nu är vi tillbaka på motellet. Vi ska se om vi kan få ihop ett schema för de sex dagar vi har kvar i LA. Det blir ett hektiskt schema. Jag ser verkligen fram emot och åka till Dreamcenter (ett ställe där många människor får hjälp)... Mer om det senare. 

Nu är det dags att stänga mina blå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar