tisdag 25 mars 2014

Syskontime och ledig måndag.

Galet vad jag frusit inatt! Till denna natt har jag fått fler filtar och vi har kommit på hur man sätter på värmen. 

Idag har vi haft syskontime. Först gick vi och åt och jag fick avnjuta min födelsedagspresent jag fick av henne. Min syrra vet de billiga och bra ställena som inte är sliskig snabbmat. Så gott var det. Min lillasyster fick en stor skål med sallad. Jag tog det lite mera köttigt! 
De hade fina lampor på stället, en sån skulle jag vilja ha: 
Den är gjord av skedar. 

Sen tog vi en shoppingrunda. Jag är inte rent klädmässigt inte redo för denna kyla så jag var tvungen att handla byxor och någon mer tjocktröja. Har inte det med mig. Glad att jag hade min syrra med mig. Väldigt olika stil har vi. Men hon har sån känsla för det där med kläder. Så nöjd med mina köp. 

Innan vi åkte hem så åt vi kvällsmat på ett mysigt ställe. Vi har skrattat, pratat och haft roligt. 

Vi är ju fyra syskon i familjen. Våra andra syskon är ju lite äldre så det är ju jag och Lina som vuxit upp tillsammans. Eftersom jag flyttade för länge sen och Lina flyttade  till New York för 3 år sedan så har vi inte haft så mycket vuxen tid tillsammans. Så idag tyckte jag det var väldigt häftigt. 
Idag kände jag att vi var 24 och 29 och som känner varann väldigt bra. Vi har pratat minnen, djupa saker och livet i största allmänhet. Vi är liksom inte barn längre. Vi är vuxna! 

Jag har bara älskat denna dagen! 
Tack fina lillasyster. Älskar dig. 
Imorgon ska jag till Bronx eller Harlem och träffa massa söta barn. Blir exakt hur spännande som helst. Mer om det kan ni läsa imorgon! 

Nu ska jag äta något väldigt gott. Fil in Swedish style. Sen ska jag sova! Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar