torsdag 6 mars 2014

Nya äventyr.

Idag har det inte hänt särskilt mycket. Hade en av mina mindre bra nätter, vaknade med bland annat huvudvärk. Något som blev bättre under dagen. Vi var i Vintageshopen idag.. Känns som jag börjar lära mig det där med att prismärka saker och stå i kassan! 

Idag åt jag detta: 
Tonfisk, champinjoner, majs, tomatsås, citron, salt och peppar. Den bästa maträtten att göra när man har bråttom och det är även den godaste. Men, nu börjar jag fundera på om jag kommer äta den på väldigt länge när jag kommer hem till Sverige. #Tonfiskvarannandag.

Ikväll hade vi en väldigt fin solnedgång i Wahiawa:

Eftersom denna dagen inte var så anmärkningsvärd kan jag passa på att berätta var det bär av på söndag. För det första kommer det bli väldigt märkligt att lämna Hawaii. Hur det blir kan jag bara reflektera över i efterhand. 

Men, vi ska till LOS ANGELES. Staden jag drömt om att få se. Där kommer vi besöka allt från kyrkor till sevärdheter man måste se i LA. Allt man hinner på 8 dagar. 

Sen blir det NYC i 5 dagar. Även där ska vi se allt vi hinner. Ja jag får nog se endel en andra gång. När Carro sen åker hem så stannar jag hos min syrra. Där kommer jag få se vad organisationen hon jobbar på gör bland barnen i New Yorks slum. Sååå spännande. 

Efter det blir det två veckor med bara solsemester och då ska jag samla alla intryck från min tid i USA.

Jag har det bra! Kul att du läser min blogg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar