tisdag 11 mars 2014

Världens längsta dag å lite krångel.

Igår morse gick vi upp tidigt och åt frukost. Det var dags för vår sista dag på Hawaii. Hejdå är liksom alltid svårt och säga. Särskilt till de man blev allra närmast. Har haft en så bra tid på Hawaii. Tittar jag på de andras instagrambilder idag så saknar jag dem MYCKET. Men, jag hade också något roligt och se fram emot och många av svenskarna kommer jag se på Nyhem tex. Så det var svårt och några tårar kom. Men det gick övet förväntan bra med tanke på hur svårt jag annars har att säga Hejdå. 
Mitt rum före vi lämnar. TACK alla människor som har gett mig inspiration dessa veckor. Det var kul att se familjen Nyström igen och lära känna massa annat kul folk. Tack, hoppas vi ses igen. 
(Skriver nog mer om detta sen, nu är jag så trött)

Jonas skjutsade oss till flygplatsen. De hade ställt in vårt flyg på grund av det var trasigt. Men vi fick flyga 40 minuter senare med Delta istället. Men där började det krångla. Vi fick betala för bagage som redan ingår i flyget och idag så fick vi veta att resten av våra flyg var inställda hem. De hade avbokat dem för att vi inte kom till vår Unitedflight igår i Honolulu. Märkligt! De var ju de som bokat om oss. Men, men nu verkar krånglet snart ha löst sig. 
Nu ska vi sova vår första natt på motellet här i Hollywood (bilden är från poolområdet) Fortsätt gärna följa min resa via bloggen. Vi ska besöka kyrkor och annat här i LA. Sen blir det mer äventyr i NYC.
Vi hyr bil när vi är här. Idag har vi varit vid Venice beach och Santa Monica Pier. Sååå vackert.

Nu är vi trötta. Natten försvann på flyget och vi har i stort sett varit vakna sen igår morse. Här är klockan 8 timmar efter Sverige. GODNATT! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar