måndag 31 mars 2014

Sista dagen i USA.

Idag var det min sista heldag i USA. Och jag har varit här 19 Januari. Galet! Känslorna är många. 

Jag vill inte åka hem för att det har helt enkelt varit fantastiskt. Jag har mött många nya människor och vänner, människor som du säkert aldrig kommer se igen.. Bara några få av dem. Jag har mött människor som har det jobbigt, mer jobbigt än vad jag kan fatta. Under denna resa har jag nog inte alltid förstått vad jag fått uppleva, ibland känns det som jag bara stått och tittat på vad som hänt.. Upplevelserna hinner nog ikapp mig så småningom. 

Men ändå vill jag åka hem. 
Just nu längtar jag efter: 
-Mamma, pappa, syskon och syskonbarn. Men kommer sakna Lina dock. 
-En varm dusch och känslan av att vara ren. 
-Nytvättade kläder. 
-Mammas mat (jag vill inte ha pommes eller pasta:)
Typ så:) 

Denna vecka har varit så mycket intryck på en och samma vecka. Så jag kommer blogga lite mer om Metro World Child när jag kommer hem. När exakt det blogginlägget kommer vet jag inte. Jag är hemma i Sverige i tre dagar. Sen åker jag till Gran Canaria där jag bara tänker koppla av och tänka på allt jag lärt mig i USA. Jag är där i två veckor innan jag kommer hem till Sverige för att stanna. USA har inte direkt varit semester för hjärnan. På Gran Canaria har jag tyvärr inget internet så ni vet. Men, bloggen kommer bestå efter det och jag kommer uppdatera då och då. Imorgon sitter jag dock uppe i luften. 

Tänkte kort berätta vad vi gjorde idag. Vi var i Metro Christian Center på gudstjänst. En gudstjänst med predikan, födelsedagsfirande, lovsång, nya medlemmar och många andra inslag. 

I em/kväll har vi bara tagit det lugnt Luna och jag. Sen har vi tittat på film med Stacey som sitter på samma kontor som Lina. 

Lina har tyvärr resten av dagens bilder i sin telefon. Så ni får nöja er med två bilder just nu. Nu MÅSTE jag sova. Godnatt!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar