lördag 8 mars 2014

Med livet i behåll.

Idag har jag känt mig som en som har sprungit runt och gjort lite här och lite där. Målat lite där, varit lite i vintage, skickat sms om fika, bryggt kaffe. En sådan där dag då man påbörjar massa men inte riktigt avslutar något. Men, bra har jag haft. 

Idag hade vi smågrupp med Service team då vi fick berätta vad vi är tacksamma för. Eftersom jag ska åka härifrån på söndag så fick jag berätta hur min fortsätta resa kommer se ut och vad jag drömmer om när jag kommer hem till Sverige. Sen bad de för mig. 

En annan cool grej som vi fick höra om var en som varit på STN men som är missionär i Srilanka med sin familj nu. Han blev biten av vad jag fattade var världens farligaste orm. Han såg inte ormen för än senare och fattade att det var den som bitit honom. Då han egentligen redan skulle vara död. På sjukhuset tog de om testet en gång för de trodde inte på testet när det visade sig att han hade giftet i sig. Han skulle ju vara DÖD. Hela historien slutade alltså lyckligt och nu fattade jag det som att han var hemma från sjukan. Fatta va coolt. 

Idag blev jag avtackad av alla för min tid här. Att tacka folk och uppmuntra folk är de exemplariskt duktiga på här på STN. 

Vi har även haft vårt sista fika med Serviceteam. Där tackade vi Helen och Carro för deras tid på STN eftersom de var iväg på förmiddagen. 

Ikväll har jag ätit tacos med massa folk och lyssnat på svenska klassiker (med det menar jag låtar som var populära när man var tonåring), tvättat och packat. 
Här kommer några bilder från dagen:
Cool design i Vintageshopen.
Suddig bild från fikat, min telefon var lite regnskadad. 
En suddig bild till.
Det har fullkomligt öst ner regn idag.

Tacos... Mmmm
Lite pyssel i vintage idag. 

En helt ok dag kan man säga! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar