söndag 23 mars 2014

Som en New York bo.

Idag har jag känt mig som en äkta New York bo.
- Tog en seg morgon. 
- Gick till bread factory i min ensamhet och köpte frukost (Carro åt frukost tillsammans med sitt plugg, skulle aldrig ha klarat att plugga som hon gjort dessa månader). Hon är så duktig!
- Sen shoppade jag saker som brorsan m.fl. beställt. 
- Åt lunch på Chipotle och satt trångt i ett hörn vid ett bord där massa andra satt. 

- Vi har varit uppe i Empire state building både i dagsljus, solnedgång och mörker. 
Så nice!
- Sen köpte vi munkar på Donkin (en av de grejer jag kommer sakna i Sverige). 
- Sen blev det Pizza hut. Han vi beställde utav kunde knappt engelska och förstod inte att jag åt pizza utan ost. Jag betalade för fyra bitar, fick fyra bitar med massa ost. Med viss övertalning fick jag tillslut en minipizza utan ost för 70 kr. Men god var den!

Imorgon åker Carro hem å jag ska till min syrra i Brooklyn. Ser fram emot min sista vecka i USA. Den ska bli så rolig! Taggad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar