lördag 7 september 2013

Hej du kreativa dag!

 
 
Nej jag är inte kreativ!
... Just precis så brukar jag säga.
Men idag så har jag....
 
 
Gjort ett kakfat med koppar och fat från Secondhand. Ett väldigt billigt, men fint kakfat.
Bra present liksom.
Nu har jag superlim på hela fingrarna.
Blir nog Karlssons klister härefter. Tror det är bättre till just detta.
Tipset har jag fått från min fina vän Sara Gunnarsson.

 
Jag har köpt papperstejp och satt upp en examenspresent på väggen. Det är en kompis som gjort den, men jag har fått den av en annan kompis.
Fin va?

 
Jag har även börjar på en fotovägg!... Och....

 

 
... gjort ännu mer filmjölk/gräddfilsost. Jag dör va gott! Du borde verkligen testa. Jag vill bara ha mer och mer och mer... Receptet hittar du i en av veckans tidigare blogginlägg.
 
Jag har avslutat hela dagen med en ljuvlig cykeltur runt munksjön med en avstickare mot centrum. Där vi hamnar mitt i en bilkortege med amerikanare, gamla bilar, nya sportbilar, skrotbilar, raggarbilar och jag vet inte vad. Jo, en limo också. Å flickan måste nog erkänna att hon är pappas flicka som njuter av och titta på bilar. Särskilt 7 september och det känns som en sommarkväll i mitten av juli.
 
Ljuvliga sommar, ljuvliga dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar