onsdag 18 september 2013

Tips mottages. TACK.

Jag ligger här i min säng och är otroligt trött. Tänkte först försöka skriva ett till inlägg om några saker jag funderade över. Men, slopade det ganska snabbt. Blir istället ett inlägg som inte är så tankekrävande. Nu har ni i bloggen fått del av det jag skrivit om min mormor och kommer få några dagar till. Jag pluggar inte längre och jag älskar att skriva så det kommer nog bli en del inlägg på bloggen framöver,

Några saker jag tror jag kommer skriva om är:
- Att tro
- Att stoppa folk i fack
- När jag gör något extra roligt som ger mig energi.
- Träning.
- Mentorskap
- Om personer som betyder mycket. Häromdagen så skrev jag t.ex. ett inlägg om när min syster firade bröllopsdag.
- Jag älskar även att baka.

Några andra tips? Är det något du skulle vilja läsa om i min blogg? Eller ser du detta som en rejäl lista? Let me know!

NU DAGS OCH SOVA! Lång dag på förskolan imorgon. Älskar faktiskt mitt jobb just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar