lördag 22 februari 2014

60 ÅR

Idag vill jag inte främst berätta om vad jag gjort utan detta inlägg vill jag börja med att hylla en av världens bästa människor! 

Den 22:a hemma i Sverige har börjat. Idag fyller min mamma 60 år. Just nu skulle jag vilja vara med henne. Min mamma ställer alltid upp. Hon är en fantastisk mamma. Jag kommer aldrig tveka på att min mamma älskar mig. För en och en halv månad sedan hade vi en överraskningsfest för henne. Det var bland det roligaste jag gjort. Hon anade ingenting. Typ #kidsgivingback , mamma hoppas du känner dig firad idag med. Jag vill vara med dig idag med. Mamma jag älskar dig, hoppas du känner det! Jag vill kunna säga Grattis till dig i många år till. Så håll dig ung och pigg precis så som du är nu. Puss och Kram världens bästa mamma! GRATTIS!

För att göra som jag brukar ska du även få ta del av min dag. Imorse åkte vi in till Honolulu. Bilden nedan visar trafiksituationen denna morgon. Den ser inte så hemskt ut, men sanningen är att det är väldigt ofta köer. Kat sa att ön är så tätbefolkad och trafiksystemet här är det sämsta i hela USA. 

På vår lunchrast idag testade vi bland annat Frozen Yoghurt. 
Detta var vad vi hade lunchrast ifrån. Vi var parkeringsvakter på ett event. Det var inte så mycket att göra och så fantastiskt kul var det inte just idag. Och jag hade väldigt svårt att förstå engelskan idag och jag kände mig mest felplacerad. Tihi. Men vår två timmars långa lunchrast var värd!
Jag i parkeringsutstyrsel. 

Dagen idag var så varm, går liksom inte att beskriva. Men, jag luktade svett. Värmen börjar komma!!!
Väl hemma har vi mest tagit det lugnt, jag har varit nere hos Nyströms och fått en glimt av OS och så har vi pratat med en man som bor granne med STN. Han var nog både full och hade en hel del i bagaget och han hade 5 barn. Man önskar att man kunde hjälpa folk mer när man är här i 7 veckor. Det är också väldigt mycket hemlösa här eftersom det är varmt på Hawaii så har de dragit sig hitåt fattade jag det som. Dock undrar jag hur de gör när det regnar? Varför kan inte alla bara ha ett hem? 

Imorgon ska vi äta middag med kyrkan utomhus. Så nice. #SOMMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar