söndag 9 februari 2014

Sovmorgon och senapssås!

Imorse skulle jag egentligen vara med på Swapmeet (loppis). Men jag har känt att balansen inte har varit så bra de senaste dagarna. Jag är inte yr, men om jag går i en backe så lutar det lite extra och ibland känns det lite ostadigt. Så jag behövde sova och jag började vid 10.00 istället för 5.30. Jag hade yrsel första lördagen jag var här och innan har jag inte haft det på typ ett år. Inget stort sådant. Men känningarna av det brukar sitta i några veckor. Ni som tror på Gud får gärna be att det ska försvinna helt och för alltid. Tack..

Istället... Så vattnade jag alla plantor. Med tanke på allt regn som kommit så kan man ju undra varför jag ens behövde vattna dem:) 
Sen så klippte jag och Helen prislappar till Vintageshopen och vi fick lära oss stå i kassan. Äntligen kan jag skriva kassavana i mitt cv;) eller?

På kvällen hjälpte jag till i köket inför surfers Church. Det serverades kalkon med senapssås (GOTT), ris, grönsaker, persikor, bröd och chips. Jag spillde bokstavligt talat ut massa senapssås på min fot. Jag luktar senap!!.. Yummy! 
Bra predikan ikväll och en del Helanden. 
Typiskt bra dag liksom. 

Vi som var kvar på gården fick inte se mycket sol idag.. Men, de som kom hem hade nog tittat in i solen både en och två gånger. Det tänkte jag göra imorgon då vi har hyrt bil och ska se ön. Verkar bli fint imorgon. Hoppas ni får se lite sol i Sverige med. Godnatt från Hawaii! 

Detta är en av utsikterna från vårt hus där vi också klippte prislappar idag. Här parar sig två fåglar fast det ser ni nog inte.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar