måndag 10 februari 2014

Snorkling.

Aloha. Idag gick vi upp tidigt. Vi tog bussen till hyrbilsstället där vi skulle hyra vår bil. När vi hämtat bilen drog vi oss mot Walmart för att inhandla diverse saker. Ett mindre Ullared kan man säga. 

Vi drog oss sen mot Hanuma Bay för snorkling och solning. Idag regnade det inte kan man ju säga. Vi såg ett par fiskar, men min utrustning var inte den bästa. Dock var dagen väldigt värd. Innan man gick ner på stranden fick man se en nio minuters lång film eftersom det är ett naturreservat. Det kostade även 7.50 dollar och gå in. Idag åkte solskyddsfaktorn på. Jag klarade mig rätt  bra från att bränna mig.. Men, det märktes var faktorn eventuellt fattades. 

Sen åkte vi till Honolulu och gick runt i affärer och så såg vi solnedgången. Jag köpte mig en klänning. 

Dagen avslutades med ytterligare ett besök på Walmart och lite uppladdning för morgondagen. Vi ska gå upp 4.30 för att åka och se solnedgången så nu säger jag godnatt och avslutar med några bilder. 












1 kommentar: