tisdag 4 februari 2014

Victorias Secret = Bäst Service

Hallå från ett regnigt Hawaii! För det har det varit just idag. Trodde inte jag skulle få något att skriva om idag för utflykten började inte så bra. När vi kom fram till de tre lagunerna vi skulle till började det regna så det fick endast bli ett foto, sen gick vi igen. Här nedanför kommer två bilder innan jag fortsätter berätta om dagen. 
En av lagunerna. 

Mycket fin vy!

Jag tror vi har åkt buss sammanlagt runt 4-5 timmar idag. Galet. Sen tog vi oss till Ala Moana Center där vi varit en del innan och shoppat. Hemma är shoppa inte alls min grej. Här är det väldigt roligt för det finns en hel del billigt och fina kläder. Men, är glad att jag är sparsam. Jag är inte alls den där spontana shopparen utan tänker efter vad jag köper och vad jag behöver. Det är jag glad över för annars skulle min plånbok inte må bra under denna resa. 
En sak jag var i behov av var en ny bikini. Och jag måste säga att Victorias Secret har typ världens bästa service. De är inte för mycket utan vill kundens bästa. Expediten som hette Emelie och hon lärde sig mitt namn. Hon sa vad som var snyggt och fult och jag kände mig supernöjd. Hon hämtade vad jag ville ha och hängde tillbaka det jag inte ville ha. Typ en personlig rådgivare. Även kassan hade bra service. Jag har aldrig varit med om liknande. Denna servicen borde många lära sig av. Visste inte så mycket om denna affär innan mer än att man kan köpa billig parfym och att tonårstjejer älskar affären. Är parfymen bra föresten?

Det var nog allt för idag. Det har varit lite sol, men också en hel del regn. Men, jag är glad att jag ska befinna mig på varmare breddgrader fram till 18 april. Solen visar sig förhoppningsvis en hel del under den tiden. Jag har i alla fall väldigt kul! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar