onsdag 19 februari 2014

SVART KAFFE!!

Imorse gick jag upp och drack mitt pulverkaffe. Vilket jag aldrig skulle göra i Sverige. Det är inte så gott, men det finns inget bättre sätt att göra kaffe på i lägenheten och jag måste ha kaffe. Jag saknar mitt kokkaffe. För övrigt är kaffet på Hawaii väldigt gott. Inte alls så blaskigt som jag minns det från 2006 då jag var i USA första gången. De har egna kaffeodlingar på Hawaii. 

Idag täckte vi över allt i Coffeebaren med lakan eftersom de ska ta ner en vägg (eller de har börjat). Det skulle alltså inte bli smuts på möblerna. Vi har sköljt ur äckliga rör och rensat rabatter. Vi gjorde även kaffe till alla i Serviceteam och bjöd på svenska chokladbollar. Till sist hjälpte vi till med att ta ut väggdelar från coffebaren som är stängd under veckan. 

När vi slutat för dagen blev det kvällsdopp i Haleiwa. Och ett besök på kaffegalleriet med många olika kaffesmaker från öarna. Dock föredrar jag rent svart kaffe utan mjölk, choklad, frukt, nötter och andra tillsatser och eftersom klockan var över 18 så satt jag där och drack mitt vatten, tråkig som jag är;) 

Godnatt från Hawaii, avslutar med några roliga bilder från dagen:
Mitt hår och palmen blev tillsammans en ananas.
Kvällsdopp. 
Solnedgång. 
Snygg.
Killarna jobbar på bra. Men, tjejerna fick sopa efter dem... Precis som vanligt;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar